уторак, 26. мај 2015.

Zamisli želju

Ja sam tu kraj tebe,
sve dok imaš me u mislima,
deo si mene iako sam daleko.
To ne može pokvariti niko drugi,
u mislima te moja duša ljubi,
kao što znam da ljubiš i ti mene,
na suncu van hladovine igraju se naše sene.
To niko ne može videti,
samo onaj koji te u srcu oseća,
a osećam te više nego ikad,
i neću te nikom dati,
sa tobom ću zapevati,
jer me činiš srećnim u ovom majskom danu,
ne želim te ni jednog trenitka ostaviti samu.
A zašto bih te i ostavljao kada mi prijaš,
kao blagi povetarac koji mi kosu zamrsi,
kao kada mi kroz nju prođu tvoji nežni prsti.
I volim da mi tako započne dan,
da gledam dok ti sunce miluje lice,
da ti brojim guste trepavice,
ako je slučajno otpala neka
da želju poželiš ti,
a ja ću ti je sigurno ispuniti.
Neće za mene nikakvog problema biti,
uvek sam spreman tvom srcu ugoditi,
i želju tebi bilo koju ispuniti.
Kada želje ostvare se tvoje,
tada će srce moja veća biti,
oboje ćemo se veseliti.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...