четвртак, 14. мај 2015.

Grešio sam

Greška u tebi nije,
moje srce pogrešilo je.
Mesto poljupcima i pažnjom da ti vraćam,
išao sam drugoj poljupce da plaćam.
Sada se gorko kajem za sve što sam ti uradio,
nema opravdanja.
Neće ih ni biti,
kaznu zasluženu moram pošteno odslužiti.
Ne zaslužujem te,
bolja si u duši,
ne dam da te moja sebičnost više guši.
Otići, ne znam gde,
otići ne znam kuda?
Iako ravnodušnost vidim sa tvog lica,
slab sam i kukavica.
I kako da odem
kada sam s tobom proveo života pola,
Volim te iako sam ti naneo dosta bola.
Otići ne mogu, snage nemam,
padam u očajanje
što ispraviti ne mogoh ništa,
i uništih dva ognjišta.
Ponos za mene ne važi,
pređi preko svega samo,
samo mi se vrati.
Grešio sam, stalno pravio ti probleme,
iako sam znao da ti voliš samo mene.
Da li možeš preko svega preći
i greške oprostiti mi ti?
Ili su vrata za mene zauvek zatvorena,
tvojim suzama natopljena,
sada reci mi!
Ili da smognem snage
napustim deo grada u kome se nalaziš ti sada,
pustim te da živiš,
da me za sve kriviš,
jer si potpuno u pravu,
imaš pravo da mi ne kažeš zdravo,
ako me ikada sretneš, od mene okreni glavu,
ne zaslužujem ni pogled taj
koji je imao nekada blistav sjaj,
dok ga nisam uništio,
i sebe ovako ponizio.
Nisam za tebe ja,
sigurno nikada neću ni biti,
sa mnom se nikada ne zna,
zašto ponovo patiti.
Doživećeš sigirno sreću
kakvoj se nikada nisi nadala.
Zaslužuješ ti to,
da ti sunce zasija ponovo.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...