понедељак, 25. мај 2015.

Mojoj majci za rođendan

Danas je rođendan mojoj majci,
pored nje živim kao u bajci.
Zahvalnost dugujem njoj
što ulepšava život moj.
Mnogo muke oko mene ima,
i pored toga vidim sreću u njenim očima.
Namučila se dosta moja mati mila,
a uvek je raspoložena bila.
I sada sreću svoju ne krije
kada oko sebe okupi najmilije.
Radujem se ja, i moje sestre dve,
okupismo se danas oko majčice,
da sa njom ugasimo rođendanske svećice.
Želja nam je jedina
da nam što duže živi naša mati mila.
Da nam zdrava budeš majko ti,
to žele i unučići.
Želimo ti lepu starost,
teška beše tvoja mladost.
Za sve nas ti si se žrtvovala,
i sve od sebe dala,
veliko ti, majko, hvala!
Noći tvoje neprospavane su bile,
pamtim tvoje reči, ruke nežne, mile,
dok su me mazile i tešile:
"Sve će to proći mili sine".
Mnogo toga imam pisati,
a ovim želim ti rođendan čestitati.
Draga mati, ponosan sam što sam sin tvoj,
poljupce ti šaljem i širim ruke,
i želim da u starosti živiš bez muke.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...