среда, 13. мај 2015.

Naći ću je

I još uvek čujem te jasno,
i budan vidim tvoj lik,
nadam se da ću te naći,
da mi nećeš biti samo mit.
Prepreka se ne bojim,
jer te još uvek volim.
To duboko urezano osećanje u meni,
ne mogu prekinuti ni vreme, ni ljudi,
i baš me briga to šta će još reći,
i ko će da nam sudi.
Sudili su većim ljudima od mene,
samo ja se nikoga ne bojim,
ne prestajem za njom da tragam
i da joj se nadam.
Osećam da i mene traže njene oči,
ruke njene,
samo malo strpljenja,
nešto mi govori, ista nam je želja.
To mi je dovoljno da ne prestanem da je tražim,
da mi ništa teško ne pada,
da ću je naći duša moja
ne prestaje da se nada.
Pa i ako celi život u traženju mi prođe,
živeo sam u nadanju da će sreća ipak da mi dođe.
Zato neću da sedim skrštenih ruku
i da čekam sudnji dan,
da je pronađem sve od sebe daću,
svaki deo sveta pogledaću.
sve od sebe ja ću da dam,
da ne ostanem u starosti tužan, nesrećan i sam.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...