среда, 20. мај 2015.

Osećam te

Osećam ti srce,
osluškujem ti dušu,
još od prvog dana poverila si mi se
ne želeći da više budeš sama.
Od tada nisam ni ja sam bio,
svakog dana sa tobom sam snio.
Gledao u sat kada ćeš se pojaviti,
ti, moj plavi cvete,
prvukla si me kao sunce suncokrete.
Za tobom mi je, kada god se pojaviš
od radosti igralo srce,
nisam mogao to obuzdati,
imao sam potrebu stalno sa tobom biti.
I bio sam u snovima svakog sekunda, minuta i sata,
moga srca uvek su ti bila otvorena vrata.
A kada na njih uđeš,
obuzimala me milina, toplina,
i ljubio bih te dugo
zaboravljajući sve drugo.
Samo si mi ti bila važna,
divio sam se tebi jer nisi lažna.
Znala si da voliš, znala si da ljubiš,
dovodila si me do slatkog ludila,
pristajem na sve i kada bi me sutra ubili.
Ne želim tebi da se išta dogodi,
to oprostiti sebi ne bih mogao,
toliko snage ne bih smogao.
Tebi reći ne, ne bih mogao,
ti si ta što mi sne ispunjava,
i kada bi trebalo da se mre,
ja bih umro za tebe,
da bi ti srećna bila
i život svoj nastavila.
Znam da na to pristala ne bi ti,
ali kada je u pitanju sreća tvoja
otišao bih, i opet bi bila moja,
jer si u srcu duboko,
moje plavo oko.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...