понедељак, 25. мај 2015.

Na tebe mislim dok drugu gledam

Za tobom oko još plakaati nije prestalo,
ništa osim suza u njemu nije ostalo.
Duša boli, srce vene,
ti više nisi pored mene.
Pokraj mene je neka druga,
a u duši mojoj večna tuga.
Tuga koja proći neće,
bez tebe ostadoh i bez svoje sreće.
Sreća je tamo gde si ti,
pored mene tužni prolaze dani.
Hej tugo, uspori,
zar baš nikog nema da me voli.
Osećam samo patnju i bol,
jer nisam sa njom.
Dok sam u zagrljaju druge,
ne pokazujem na licu grč tuge.
Gušim se od tuge,
ne mogu da zavolim oči njene,
niti može da zameni ona tebe.
Pokušavam u oči da je gledam,
a kroz njih tebe vidim,
pa se posle sam sebe stidim.
Ona me voli mnogo više nego što si ti,
ali ja sam samo s tobom želeo snove ostvariti.
Sada vidim ostvariti se snovi neće,
a ni duša me neće prestati da boli,
iako me ona od tebe više voli.
Priznajem sam sebi,
najstrožu kaznu treba odrediti meni,
što sam tebi sve svoje dao,
a njoj srce otrovao.
Znam, povrediću je istinu kada joj kažem,
neću moći još dugo da je lažem.
I ako slutim šta će posle biti,
nije važno, ne mogu više istinu kriti,
moram reći,
iako će je duša i srce peći.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...