петак, 15. мај 2015.

Sve što želim

Samo malo sa mnom budi ti,
ne obraćaj pažnju šta će reći ljudi.
Trebam te svakog sata, svakog trena,
uvek su ti vrata mog srca otvorena.
Uđi bez kucanja,
u tužna moja svitanja,
kada na tebe mislim ja.
Da te nežno zagrilim,
u zagrljaju tvom sav da se istopim,
i ovu dušu samo tebi poklonim.
Pokloniću ti sve što imam,
o tome davno snivam,
srce moje da ti dam,
dovoljno da ostvarimo jedan divan san.
Da kroz život idemo zajedno
i volimo se beskrajno.
Moja boginja da budeš ti,
da se nikada ne razdvajamo mi.
Voleću te svakim danom sve više,
moja duša stihove stalno tebi će da piše.
Uvek ću da ti se divim,
i da zahvaljujem Bogu
što sa tobom živeti mogu.
Život svoj ako treba za tebe daću,
nikada ružno tebe pogledati neću.
Osmeh tvoj vredi zapamtiti,
urezan u sećanju mom biće,
ti si moje najslađe piće,
od koga se nikada odvajati neću,
dođi, donesi mi sreću,
koja će trajati dugo,
jedino to želim, i ništa drugo.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...