среда, 6. мај 2015.

Novogodišnja želja

Imam želju da joj sebe na poklon dam,
želim da za Novu Godinu ne budem više sam.
Ona meni bila bi sve,
kada bi Deda Mraz njoj odneo me,
sa me ispod njene jelke stavi,
nek' me u ponoć pronađe moj Anđeo plavi.
Da joj budem radost danas i sutra,
pored nje da dočekujem jutra.
Sa njom dane da provodim,
da se njenim usnama sladim,
da mi ona bude sećer i med,
da sa njom provedem životni vek.
To bi mi najlepši poklon bio,
sa njom bih se oženio
ako ona hoće mene,
ispunićeš moje želje.
Deda Mraze nosi me u njenu kuću,
ako me hoće uz nju ostaću.
Tačno u ponoć stavi me ispod njene jelke,
kada me nađe da me zagrle ruke meke.
Neka ima srce pošteno, dušu dobru,
da od mene loši dani već jednom odu.
Da zajedno ostanemo
i od Nove Godine nastavimo život udvoje,
to želi ovo srce moje,
i druge želje nema,
poklonu ona neka se obraduje
i u Deda Mraza počne da veruje.
Svoje srce treba nekom dati,
Nova Godina po tome da se pamti.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...