уторак, 26. мај 2015.

Proceni me

Želim nekom da pripadam,
da me prihvati onakvog kakav sam.
Imam mana,
brzo planem,
to mi je loša strana.
A vrline,
o njima ti pričati neću.
Upoznaj me,
možda sam taj kojeg tražiš,
ako nisam, ipak nemoj da me zgaziš.
Imas priliku, nemoj je propusti,
o hvalisanju i veličanju sebe
ni jednu reč neću izustiti.
Savršen nisam,
proceni me gde pripadam.
Stavi me ti sama u neki koš,
oceni da li sam dobar čovek ili loš.
Ne želim, i neću da ti se namećem,
niti predrasude u tebi o sebi da pokrećem.
Kada me upoznaš, proceni sama
da li je moguće da bude nešto među nama.
Da li će srce da ti kaže "to je onaj pravi",
ili će duša reći "beži što dalje,
i na njega zaboravi"?
Do zaključka sama moraš doći,
još ove noći.
Sutra može već biti kasno,
možda napustim ovaj grad,
zato upoznaj me još sad.
Po proceni mojoj ne razlikujemo se mnogo,
ja bih tebe upoznati mog'o.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...