среда, 27. мај 2015.

Poziv tvoj

Dok očekujem poziv tvoj,
ja više nisam svoj,
niti mogu biti,
da te volim ni od koga neću kriti.
Zovi me da sebe proveriš
koliko ti mene voliš.
Koliko želiš da sa mnom dane i noći deliš.
To je dobar test,
sa obe strane pošten gest.
Da se testiramo oboje,
i proverimo šta oseća srce tvoje
i duša moja,
pitam se da li može biti samo tvoja?
Očekujem zvono na vratima,
pored telefona sedim satima,
da čujem tvoj dragi glas,
jer on je za mene u ovoj samoći pravi spas.
Kada tebe čujem, u meni sve zadrhti,
mislim da ću te voleti do smrti.
Da te slušam dok teku sati,
nikada mi tvoj glas neće dosaditi.
Tvoje rečenice,
izgovorene najlepšim umilnim glasom
zauvek ću pamtiti,
i zahvalnošću ću ti vratiti.
Slušajući ga, osećam trenutke sreće,
samo ti svojim pričama
možeš me dovesti do neizmerne sreće,
koju ne umem rečima iskazati.
Zato ne čekaj, već dođi, ili me nazovi,
i pričaj mi bilo šta,
znaš da volim tebe slušati ja.
Od izlaska sunca do pojavljivanja zvezda,
ti si ono što mi treba.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...