недеља, 3. мај 2015.

Tuga u srcu mom

Tuga mi je jača strana,
sreća meni uvek nađe mana,
ne zadržava se ni tren
miljenik ja nisam njen.
Ne znam zašto je to tako?
Zaboli me uvek jako.
Srećni ljudi oko mene svud,
ja joj nisam drug.
Ja plačem, suze lijem,
sa tugom bitku bijem.
Da niko ne vidi, oči vodom mijem.
Ne vredi voda, maramica ne vredi,
crvenilo oka moga odaje me sada,
da sam plakao ne mogu sakriti nikada.
Ne kaže se džabe
"u oči ga gledaj, sve ćeš znati
zašto plače, i koliko pati".
Kada bi suze slatke bile,
svima bi bile mile.
Al' su suze gorkog ukusa,
to zna moja duša,
bezbroj puta da ih zadrži pokuša.
I kada bi pokušao da ih zadržim
duša bi mi pukla,
zato plačem, tuga me dotukla.
Suze će biti večno moje druge,
da prestanem plakati ne mogu,
nema mi druge.
Zato nemojte dirati mene,
suze lijem zbog jedne žene.  


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...