понедељак, 25. мај 2015.

Moja molitva uoči Vaskrsa

Moju dušu i srce predajem ti ja.
Izvedi me na put pravi,
Isuse moj, mene ne zaboravi.
Usliši molitve moje,
veliko je srce tvoje.
Želim da te u svemu sledim,
uskrsnuću se veselim.
Ti si dao život na krstu,
da gresi oprošteni moji budu,
da se ničega ne bojim
dok pravim putem hodim.
Biće dosta iskušenja,
trnovit put biće,
Tvoja ljubav mene spasiće.
Kajem se za sve
što sam svesno i nesvesno učinio,
u zabludi velikoj sam bio.
Znam da sam negde pogrešio,
Isuse moj, sam sebe opravdati ne mogu,
zato se preko tebe molim Bogu,
koji mi je drag,
i želim da pređe moj prag.
Da bude život moj,
dok sam na ovoj zemlji,
da blagodat deli meni.
Neka moje srce veselo bude,
i kada me drugi ljudi kude.
Ne daj da krenem za njima,
ohrabri me da se oduprem lažima.
Da me ne zaslepi raskoš i lepota,
prolaznosti ovoga života.
Budi moj učitelj blagi,
i uteši mi srce kada tužno plače,
primi mene grešnoga pod tvoje skute,
kada dođu poslednji sati,
ne dozvoli da moja duša pati.




Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...