среда, 13. мај 2015.

Iskrenost je vrlina a neiskrenost mana

Ne zalećem se nikada ja
za osobom koja nešto skriva,
iako je vatra živa.
Mora biti iskrena
da bi moja bila,
ne zalećem se
da mi ne bi otpala krila.
Uzalud svako skrivanje
voleti je neću,
ako ne otvori svoje srce iskeno,
drugoj odleteću.
Zanimljivih dama dosta ima,
ali ne padam na to ja,
ako je neiskrena
slobodno piši veza propala.
Srca naša ne mogu biti skupa,
ako između nas postoji nešto što se skriva,
i ako duša nije iskrena,
ne može biti moja voljena.
Zanimljiva može biti svaka,
da me osvoji kao igračka malog decaka,
čak i da mi se dopadne jako,
ali samo na kratko.
Sve je to na kratke staze,
samo iskrena srca se uvek traže.
Moj savet dajem svima,
ne krijte ništa, i budite iskeni prema voljenima.
Ako je iskrenost vaša slaba strana,
teško ćete naći osobu pravu
radi takvih vaših vlastitih mana.
Svako će vas ignorisati,
i vaš pristup sebi zabraniti.
Neiskrenost odbija,
i nikada ništa ne dobija.
Iskrenost je vrlina,
a neiskrenost mana,
dobro pazite koja je vaša jača strana.



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...