уторак, 17. јун 2014.

Osmeh za druga

Tužno je lice tvoje
suze na njemu stoje.
Suza svaka ima cenu,
odbolujem svaku kap njenu.
I ako plačeš i tužnog si lica,
ja te iskreno volim, prava si drugarica.
Srce ti je veće i od kuće,
žao mi je što iz njega samo bol i tuga šapuće.
Ta bol i tuga što ti dušu jede,
voleo bih da nestane barem dok si pored mene.
Zaboravi na sve to što te boli
i pruži ruke čoveku koji te prijateljski voli.
Pokušaj sa mnom pronaći iskru sreće,
nikada te biće moje napustiti neće.
Nemoj tužna biti,
spreman sam sa tobom tugu pobediti!
Isteraj tugu iz tvog srca,
i oslušni moje što za tebe kuca.
Ne dozvoli da i ono zbog tebe bude tužno,
to osećanje jako je ružno.
Smogni snage, digni glavu,
videćeš da sam u pravu.
Tvoje oči tako su mi drage
nasmeši se, hajde skupi malo snage!
Nasmeši se, želim videti milo lice
nasmejane moje drage drugarice.
Ništa me više usrećiti neće,
nego kada vidim da ti je duša puna sreće.
Duševna sreća neće doći sama,
moraš se izboriti sa suzama.
Znam da ti lako nije
dok se tuga u tvom srcu krije.
Duša ti od bola puca,
osmehni se, pogledaj taj divni izlazak sunca.
Posle kiše dođe vedar dan,
zaboravi na svoju tugu,
osmehni se tvom dobrom starom drugu.



6 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...