уторак, 17. јун 2014.

Prevara

Mane tvoje ja ne vidim,
a mojih se ispred tebe stidim,
što sam tebe ostavio
i sa drugom te prevario,
tvome srcu boli velike naneo,
na sebe kletvu tvoju navukao,
pa sada noću nemam sna
što te tako ranih ja.

Ranih te zbog druge žene,
zaljubih se u varljive oči njene.
Lažna ona beše sva,
ali ne znadoh za to ja.
Vešto je to od mene krila,
ljubav moju s' lakoćom pridobila,
od tebe me zauvek odvojila.

Lakoveran bio sam,
uskratih ti sve ono
što sa tobom snio sam.
Oduzeh tebi ono što ti prpada,
tvoja duša polako strada.
Sada se gorko kajem,
suze liti ne prestajem.

To mi pomoći baš ništa neće,
Izabrao sam tugu mesto sreće.
Tuga će od sada biti drug moj,
tek sada vidim ta žena i ja smo krivi spoj.

Nazad ne mogu više
sramim se onoga što sam tebi učino.
Celom dušom ljubila si mene,
a ja otišao bez pozdrava i objašnjenja,
okrenuo tebi leđa,
iako sam znao koliko te to vređa.

Ne zaslužujem oproštaj,
već najveću kaznu,
ja sam jedan od loših ljudi
koji više ništa dobro u sebi nema
što može da ti ponudi.

Zato nemoj nikada da ti žao bude,
želim ti da posle mene upoznaš dobre ljude.
Da jednom od njih daš srce tvoje
koji će da ga dušom svojom voli,
a ne kao ja da mu zadaje boli.

Volim te a ne zaslužujuem te!


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...