среда, 13. мај 2015.

Pile moje

Znaj, plačem za tobom svaki dan,
suze iz oka niz lice klize,
radi tebe je tuga mom srcu sve bliže.
Svejedno nikako mi nije,
suze ronim, sam sa sobom zborim,
telefon ćuti, prolazi noć,
a ja nemam tu moć
da te stvorim pokraj sebe,
i budem deo tebe.
Volim te još uvek,
i zato tugujem, i tugovaću,
srećan bez tebe biti neću.
Ta tuga večno biće moj drug,
ko zna kome ovim sada vracam dug.
Možda neko nekada zbog mene je plak'o,
i verujem da ga je bolelo jako,
kao što sada boli mene,
i duša vene,
dok lijem suze zbog tebe.
Mala moja, meni nema spokoja,
i od tuge ništa drugo ne vidim,
ipak toga se ja ne stidim.
Budućnost ja nikakvu nemam,
osim gorke suze
što te drugi uze.
Oči moje nikada presušiti neće,
od suza mojih truli i trava i cveće.
Ni nebo vedro više nije,
a sunce se iza oblaka krije.
Ptice ne pevaju više,
otkada si otišla
ništa više srećom ne odiše.
Nebo je sive boje,
ko li mi te uze pile moje?
Suze da brišem prestati nikada neću,
ti si ta što je odnela moju sreću.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...