недеља, 3. мај 2015.

Mojoj sestri za rođendan

Dve sestre imam ja,
ne znam koju više volim!
Kada su pored mene
od miline sav se topim.
Ne znam koja me voli više,
tako nešto ne može da se opiše.
Vole me jednako moje sestre dve,
ponosim se njima,
za njih bih dao sve.
Uvek su tu uz mene
kada god mi nešto treba,
volim ih ja od zemlje do plavog neba!
Da li me više voli starija ili mlađa,
procenite sami!
Sestrino srce za mene kuca
i kada mi dođu tužni dani.
Sestre takve više majka ne rađa.
Rođendan slavi sutra moja sestra mlađa.
Ne mogu ih razdvojiti
pa pesmu sada pišem za obe.
Znam da se ljutiti na mene neće ni jedna,
puno ih ljubim, bratska ljubav je samo jedna.
Ne znam šta vam još
o mojim sestrama mogu reći,
osim da ih neizmerno volim,
i da mi od njih dve niko nije preči.
Majka me dobro vaspitala,
i za sestre me čvrsto vezala.
Šta god da se desi
sestra bratu odmah hita,
brat za sestru uvek pita.
Ne može niko pokidati taj lanac,
sestre moje, voli vas vaš bratac.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...