понедељак, 4. мај 2015.

Na dan krsne slave (Nikoljdan)

Mir i sreća u mojoj duši vlada,
jer ja znam da Gospod Bog misli na mene sada.
Sutra slavim krsnu slavu,
molim se Gospodu Bogu, Sinu i Svetom Duhu,
da mi u nevolji pruže ruku.
Ako posrnem da me podignu,
na pravi put vrate,
zato se molim Tebi Oče,
pred tobom okajavam svoje grehe.
Molim Te, pogledaj me Bože Ti,
i moju molitvu usliši,
jer znaš kako mi je u duši.
Molim se za svoju porodicu,
pa i za sve ljude ovoga sveta.
Verovati u Boga nikako nije šteta.
Molim se da spoznaju Boga u pravom svetlu.
Neka nam oprosti svaku voljnu i nevoljnu grešku,
kako laku, tako i onu tešku.
Oprosti i za grehe moje,
veliko je, Bože, srce tvoje.
Ne grešimo zato što želimo,
već zato što đavo nam ne da mira,
ali Bog ipak naše srce dira,
i probudiće svoju ljubav što u našim dušama spava,
zato iz sveg glasa kličem domaćinu: "Živela mu slava"!!!


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...