среда, 25. новембар 2015.

Nisam čovek sreće

Zaboravi priču našu,
Okreni leđa tamburašu.
Nisam za tebe ja,
Žao mi je voljena.
Ti tražiš nekog sličnog sebi,
A takvog nećeš naći u meni.
Mene ne drži vreme ni mesto,
Ulica je moj presto.
Veselim ljude druge,
a srce mi je puno tuge.
Prikrivam tugu vešto,
Samo tebi ću reći nešto.
Nisam čovek sreće,
srce uvek boleće.
Zato idi što dalje ti,
srušeni su davno moji sni.
Tvoje snove ne želim da kvarim,
Ostavi me samog da starim.
Zvezda sreće nije sijala to veče
Kada sam se rodio ja,
Tugu sa mnom nosiću do kraja,
Ona će večno da nas razdvaja.
Vreme sa mnom ne troši,
Za mene tek dolaze dani loši.
Tamburom lečim druge,
Prikrivajući svoje tuge.
Ne želim da iko zna
šta u duši osećam ja.
Neka se vesele dok im sviram,
Dobra je maska, kada me pogledaju od sreće sav sijam.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...