понедељак, 30. новембар 2015.

Nikada kasno nije

Napraviću korak prvi,
pružam ti ruku,
napravi korak drugi,
prihvati ono što ti se nudi.
Ako si bez snage, bez volje,
osloni se na mene,
osetićeš, bice ti bolje.
Nemoj sama, tužna i uplakana,
bezvoljna biti,
ja sam tu pored tebe
i želim ti oslonac dati,
da tvoje nežno srce ugleda blistavo jutro,
vedro nebo, sunčev sjaj,
i neka zna duša tvoja,
da nije radosti tvojoj kraj.
Zato smogni snagu za korak jedan,
napravi ga, znaj da biće sreće vredan,
a ne uzaludan.
Ne trebaš stati, nego ići dalje,
neću ti dati da se duh tvoj predaje.
Bio sam bezbroj puta u situaciji
kada nisam više video šta da radim,
ali nisam prestao
pozitivnim mislima da sam sebe hrabrim.
Tako ti je to kod svakoga, ne samo kod tebe,
veruj mi i poslušaj mene.
Ne pričam ti prazne priče,
osećam da tvoja i moja jedna na drugu liče.
U mnogočcemu slični smo ti i ja,
zato ne predaj se nikada.
Nikada kasno nije da se izvučeš iz najgore situacije,
svaki problem je rešiv,
samo ne trebaš klonuti duhom,
već se na mene osloniti,
i putiti da te spasim ispruženom rukom.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...