петак, 27. новембар 2015.

Molitva za moje voljene

Bože samo jedno te molim
čuvaj one koje volim.
Da im daš snage,
molim ti se za sve moje drage,
da imaju zdravlja, strpljenja,
kada je u pitanju svaka njihova želja.
Da im duševni mir bude na prvom mestu,
da ti se zahvale neka osećaju potrebu čestu,
i molitvu naka tebi Bože upute,
a ne snuždeno da ćute.
U molitvi leži velika snaga,
ja znam Gospode da je tebi svaka osoba jednako draga.
Da ti je lice tužno,
kada vidiš da nam se dešava nešto ružno.
Znam, osećam da si i tada sa nama,
i plačeš što naša duša i telo radi nečega strada,
i znam da ćeš skoro doći,
molim se svakog dana, svake noći,
ako može patnja naša što bezbolnije proći.
Da dostojno Bože dočekamo tvoj sud,  primi nas Gospode pod tvoj skut.
Bože zaštiti sve ljude,
po volji tvojoj kako ti kažeš,
neka tako i bude.
Gospode, ti si jedini naš spas,
moja porodica i ja upućujemo Tebi ove molitve glas.




Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...