петак, 27. новембар 2015.

Plava dubina

Šta to kriju talasi plavi, 
šta se iz dubina čuje, 
šta to meni more poručuje? 
Svaku zoru gledam ka moru, 
zamišljen i sam, 
zagonetku da odagnam. 
Već duže vreme da je rešim ne mogu, 
šta mi to plavi talas želi reći, 
kakve krije on tajne? 
Da saznam, u dubine zaroniću ja, 
možda žena riba dole mene čeka? 
Priče kruže da vreba iz dubine plave, 
da skočiš i zaroniš, 
više nikada da ne izroniš. 
Mnogi su tajnu hteli da znaju, 
plavom moru spremni i život da daju. 
More milosrdno nije bilo, 
mnogo je momaka potopilo. 
Zagonetka još osta ta, 
šta dubina plava skriva niko ne sazna. 
Tako će biti do okončanja sveta, 
plava dubina, u njoj tajna neotkrivena. 
Mnoge će vode proteći, 
a tajna se nikom neće reći. 
Niko neće moći da je sazna, 
ako i pokuša, smrt će biti za njega kazna. 
Plava dubina samo tajnu zna, 
i tajna večno biće u njenim dubinama sakrivena.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...