четвртак, 26. новембар 2015.

Tvoje usne

Usne tvoje divne boje koje mame mene,
dok krv brže teče kroz vene,
ne usuđujem se prići,
a ne želim te zaobići.
Hrabrost skupljam da tebi priđem ja,
očaran sam tvojim prelepim usnama.
Podsećaju me na raspuklu višnju posle kiše,
pa poželim da ih okusim i sve zaboravim.
Jedna tajna u njima se krije,
koju želim saznaati,
a da to saznam poljubiti tebe moram,
Usne tvoje kroz poljubac će mi reći,
neće trebati reči,
samo da mi te je još jednom sresti.
Skupio sam hrabrost svu,
sutra ću se stvoriti pored tebe tu.
Da, tebi ću ja da priđem,
veruj mi neću da te zaobiđem.
Ne želim da te noćima sanjam,
a danju od tebe da se sklanjam,
već želim da si pored mene dan i noć,
da mi ulepšaš život ti imaš moć.
Dok te ne upoznam misliću na tebe,
i usne tvoje boje trešnje,
koje mame na ono što se ne sme,
i koje do sada nikom nisi dala,

kada se upoznamo rećiću ti hvala.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...