среда, 25. новембар 2015.

Pusti da traje

Pusti samo da traje, ne tražim ništa više,
Samo malo sunca, posle hladne duge kiše,
Život čudne priče piše,
A ja te volim svakim danom sve više.
Ni slutio nisam da ćeš mi srcu postati draga,
U ovom teskom vremenu biti moja snaga.
Snaga koju do sada imao nisam,
Imam je zahvaljujući tebi,
Tako divnoj ženi!
Nisam znao šta znači voleti,
Ni kakav je osećaj dok čekaš pisani odgovor,
Jer pre tebe niko nije znao otvoriti mi dušu,
I uvući se u njen najskrveniji deo,
Nikom sem tebi to dozvoliti nisam do sada smeo.
A ti si jedina koja imaš ključeve od srca mog,
I poverenje moje da mu se ništa dogoditi neće,
Osim kad-kad što puca od sreće.
Srce treperi dok zahvaljujem Bogu što smo se sreli.
I molim se da nam čudnu vezu niko ne pokvari,
Jer ima toliko stvari što ti reći stigao nisam.
Ne znam ni da li ću uspeti,
Ali jedno znam, da uvek ću te voleti.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...