понедељак, 30. новембар 2015.

Čekao sam te

Čekao sam te cele noći,
zamišljajući tvoje oči,
u koje sam zaljubljen ja,
pa mir nemadoh, ni noćnoga sna.
Nisam oka sklopio,
a balon sam vina popio,
vino pomoglo ništa nije,
došla nisi, a trebala si.
Znaš kako je kada nekog čekaš,
čekanje se u večnost pretvori,
a pogotovo kada se neko voli.
Minuti mi dugi kao sati,
a sati nikako da mi prođu,
teško se navikavam na samoću.
Noć je vedra bila, nebo puno zvezda,
jedna ptica odletela iz svog gnezda.
Nije znala da se vrati,
zalud za njom druga ptica pati.
Sudbine iste smo ja i ptica,
ona tužni cvrkut šalje,
a moje srce plakati ne prestaje.
I tako iz noći u noć,
očekujem da li ćeš mi doć'.
Ptica svog ptića čeka,
možda dođe izdaleka.
A ja se nadam tebi,
zašto mi želju ispunila ne bi.
Dođi meni ovog jutra,
možda će i ptici ptić doći,
da srećni budemo iduće noći.
Život u dvoje je lepši,
i ptice to znaju,
da u paru lepše pevaju u svakom kraju.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...