четвртак, 3. децембар 2015.

Suviše je kasno

Suviše je kasno za ljubavi nove,
a tebe slučajno upoznalo je srce moje,
tada sam ti sve svoje dao,
a ja jednom kada dam,
natrag više ništa ne uzimam.
Što jednom poklonim moje više nije,
ne želim uzeti ništa od drage osobe
koja mi srce greje,
i što je učinila da mi se lice ponovo smeje.
A ta osoba si ti,
dođi, još uvek sam na istoj adresi.
Ne menjam je da bi me lakše našla,
i po svoje došla.
Tebi pripada srce moje, duša, celo telo,
samo tebe je oduvek želelo.
Tvoj zauvek ću biti, ma gde god da si,
samo pored tebe biće moje može da se skrasi.
Ako ne dođeš ti, lutanju mom biti kraja neće,
sreća moja zauvek nestaće.
Osmeh će sići sa mog lica,
to će biti tvoja krivica.
Toliko te volim da ne mogu zamisliti dan bez tebe,
ti ćeš uvek biti deo mene.
Ma šta odlučila ti,
tvoj ću uvek ostati,  i ovakav kakav jesam,
čekam te, znaš gde sam.
Ruke širim tebe da grlim,
ti si sve moje,
dođi da živimo udvoje.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...