петак, 27. новембар 2015.

Ti si moj najlepši san

Poklanjam ti ovo jutro što sviće,
poklanjam ti sebe,
po ko zna koji put,
kažem ti ne mogu bez tebe ni sekund.
Ne mogu da zaspim,
dok ne osetim tvoj dah,
ne mogu da sklopim oči
a da znam da nisi tu.
Trebam te pored sebe nežnu i usnulu,
da ti šapućem dok me san ne obori,
da ti pričam šta osećam dok uz mene dišeš,
i u san padaš,
a u meni sve budiš,
pa poželim da me ljubiš.
Ah, neću da te diram,
da te budim ne želim ja,
samo ti spavaj,
zaspaću pored tebe i ja.
Pa ćemo se u snovima naći,
i na svetlost dana srećni izaći.
Pokloni mi novi dan,
znaj da pored tebe neću biti sam.
Imaću sve što treba,
da budem srećan ispod ovog neba,
a tu sreću ti ćeš mi dati,
i ja srećom mojom tebe ću zvati.
Voljena moja, zahvalan tebi biću ja,
ti si moje sunce, koje će večito da mi sja.
Od tvog sjaja sreći mojoj nikad neće biti kraja.
Poklanjam ti jutro, i dan,
ti si moj najlepši san.
San koji želim u javu da pretvorim,
i celog života da te volim.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...