четвртак, 26. новембар 2015.

Osećam tvoje ruke

Osećam tvoje ruke na mojim grudima,
vrela krv teče venama mojim,
noćas se ničeg ne bojim,
želim samo da te volim,
da ti se dam,
da ti ostvarim tvoj jedini san,
da bude dosanjan.
Znam da odavno želiš to
da budemo zajedno.
Da se zajedno budimo,
u jutra rana da budeš moja lekovita hrana.
Da ja budem prvo piće tvoje,
da nam se usne satima ne razdvoje.
Nežnost svu da jedno drugom damo,
i da nikada voleti se ne prestanemo.
To je dobro u ova zla vremena,
da pored sebe imam čuvara anđela,
što će na mene paziti,
i od zlih misli spasiti.
Kada si uz mene, osećam se slobodnim,
gde god želiš mogu da te vodim.
Naš je celi svemir,
u duši, srcu, telu ne osećam nemir.
Miran sam kao dete malo,
što je srećno zaspalo.
A spavati neću ja,
pored tebe nikada,
željan sam da sa tobom pričam,
da te dugo gledam u tišini kada mirno spavaš,
jer osećam da me tada sanjaš.
Sanjaj me, sanjaj, ti Anđele moj mali,
pored mene ne sme ništa da ti fali,
i ne dam nikom da te budi,
dok te moja duša ljubi.
Srce strpljivo čeka,
da me nežno dodirne tvoja usna meka,
kada se iz sna probudi,
i poželi da me nečujno i dugo ljubi.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...