петак, 27. новембар 2015.

Ključ za sreću

Ključ za sreću ne mogu pronaći,
stalno se za mene tuga kači.
Na suze sam pretplaćen ja,
žalost mi dušu zarobila.
Iz te tamnice izaći ne vidim kako,
radi tebe bolujem jako.
Ti si taj ključ koji meni treba,
da otključaš srce moje,
pa da budem srećan do neba.
Moja sreća je u tvojim rukama,
dođi, pusti je iz tamnice,
umreću ti u najtežim mukama moja srećice.
Ne znaš kako je živeti bez sreće,
kada je pored tebe samo tuga,
i kada pokraj sebe nemaš životnog druga.
Ne želim da saznaš ikad koliko je teško to,
kada je ključ tako blizu, a tako daleko.
Ni slutiti ne možeš, a još manje znati,
koliko je nesrećan čovek, i koliko mu duša pati.
Jer nisi bila ti ta
što je za nekim ikad čeznula,
koliko čeznem za tobom ja.
I ne želim ti takvu sreću, što od ključa zavisi,
ne možeš ga uzeti,
a na dohvat ruke ispred tebe je
i potajno se tebi u lice smeje.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...