петак, 27. новембар 2015.

Plava ptica

Ptico plava, reci mi,
gde mi noćas draga spava?
Ti letiš visoko
i sve vidi tvoje bistro oko.
Imaš dobar vid da vidiš nju,
moju voljenu,
da li spava, ili je boli glava.
Što kraj nje nisam sada,
da li mi se još uvek nada?
Plava ptico, moja drugo,
prenesi joj pozdrave, ništa drugo,
neka mirno ove noći san usni,
i neka se nada uskoro da me vidi,
prenesi joj to pa dalje idi.
U povratku opet svrati,
i oslušni šta mi ima preko tebe kazati,
doleti, na rame mi sleti,
cvrkutom ćeš mi otpevati njene reči sve,
a ja razumeću te.
Dok budeš cvrkutala
uzdahe moje ćeš čuti,
teški su mi bez nje dani, sati i minuti.
Kada bi imao krila tvoja,
da poletim u nebo plavo,
i iznenadim moju dragu,
poljupcem u pametnu joj glavu,
pa joj na rame sletim,
krilima dotaknem njeno lice,
moja drage, moje lepotice.
Kada me nežno pogleda,
da joj padnem ispred kolena,
a ona da me uzme i na svoje grudi stavi,
da odmori pred let ljubavi.
Plava ptico druže moj,
odvedi me još noćas ženi toj.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...