понедељак, 12. октобар 2015.

Vino i istina

Posle čaše vina, prijatelj sam svima,
posle čaše dve, opraštam joj sve,
treću čašu kada ispijem, hoću da se ubijem.
U vinu leži spas, ali ne i za nas.
Ne znam kako vinu da odolim,
kada sam pijan, ja je više volim.
Ne mogu sakriti to,
iz mene je vino progovorilo.
Trezan da te volim, ne umem ti reći,
a opijen vinom za tobom idem trčeći.
Da slažem tebe ne umem ja,
istina na videlo izađe,
posle nekoliko caša crvenog vina,
veruj meni moja jedina.
Ako želiš od mene izvući istinu pravu,
vinom opij ovu zaljubljenu glavu,
ispričaću ti sve dok vino dejstvo ima,
ne kaže se džabe da je u vinu istina.
Dolijte mi, neka je uvek puna čaša,
jer ne želim trezan nikoga da lažem,
uz vino sa istinom uvek se bolje slažem.
Ko vino pije, nikada lažov bio nije.
Zato dižem punu čašu,
da nazdravim za ljubav našu,
za istinu skrivenu u meni,
što uz vino priznadoh ljubav jednoj ženi.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...