уторак, 28. април 2015.

Nemirno srce

Nemirno srce u meni tuče,
volim te više nego juče.
Nemirno srce u meni kuca,
vidim zvezdu što u tvom oku neprestano svetluca.
Srce moje nema mira
blizina tvoja njega iritira.
Ne može da te ignoriše,
svakim danom volim te samo više.
U stomaku osećam leptiriće
i kada pođem s' tobom na piće.
Da li ti znaš to
da sam u tebe zaljubljen ponovo.
Zaljubljen kao nekada davno,
kada smo se voleli tajno.
Radi majke tvoje i oca mog,
nismo se uzeli, nije dao Bog.
Ali srce i dalje tuče
ne prestaje, boli me muče,
tebi se nada,
kao onda kada smo se sreli ispod vinograda.
Zrelo grožđe, a ti mlada,
da li me još voliš kao nekada,
ili me ne pamtiš više,
možda su ti rekli da me drugom oženiše.
Ne veruj im što ti kažu,
da sruše nasu ljubav
spremni su da te slažu.
Nijednu drugu ne volim ja,
od kada sa mnom nisi,
stalno mislim na tvoja oka dva.
Oči imaš kao nijedna druga,
od kada ih ne gledam
iz srca mog izlazi samo tuga.
Tužan sam ja i srce moje
jer ne možemo biti zajedno nas dvoje.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...