понедељак, 20. април 2015.

Tvoj blistavi pogled

Nesanica ti si moja
i ova noć je puna bola,
što pored tebe nisam ja,
bol mi grudi razara.
Nemam snage, nemam moći,
a hteo bih u zagrljaj tebi doći,
da ti ovo srce moje tužno dam,
da ispunim svoj san,
da se budim pored tebe srećan, radostan.
Da mi sreća sa lica nikada ne manjka,
da mi budeš ljubav od svitanja do sumraka.
Moja zvezda vodilja si ti,
dobrotom svojom srce osvojila si mi.
A lepota tvjoja mene je opčinila,
sve mi draža i milija.
Mislim na tebe dušo stalno ja,
iako nas daljina razdvaja.
Što si dalje od mene,
to me misli tebi više vuku,
zamišljam tebe pored sebe,
i moju ruku na tvom tananom struku.
A taj blistavi pogled tvoj
uzdah iz grudi mi izmami,
želeo bih da sada negde
nađemo se u tami sami,
da ti ljubim okice te,
da ti kažem da si ti meni u životu sve,
da sam bez tebe nesrećan i tužan,
da mi je svaki dan sumoran i ružan.
Potrudi se, dođi, i nesanicu moju prekini,
tugu sa lica mi skini.
Želim da se sa tobom smejem,
u zagrljaju mom da te grejem.
Ide hladna jesen,
a ja sam sa tobom zanesen.
Ta zanesenost nikada proći neće,
dođi, podari mi malo sreće.
Ne tražim od tebe puno ja,
samo želim da gledam ta blistava tvoja oka dva.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...