понедељак, 20. април 2015.

Budan sanjam tebe ja

Dobro jutro Anđele moj plavi.
Još jedna prođe neprospavana noć.
U mojim mislima bila si uz mene ti,
dok sam mislio o tebi,
san mi oči nikako ne prekri.
Toliko je moja želja bila jaka,
da te budan zamišljah ja,
od sutona do svitanja,
do zore bele,
moje ruke su grlit' tebe htele.
U tom zanosu milovao sam tvoju kosu,
ljubio ti medna usta,
dok na postelju nisam pao,
od slatkog umora naposletku zaspao.
Za pisanje više nemam dara,
kada o tebi ne razmišljam,
sve me ostalo i suviše umara.
Kada sam pošao spavati,
pomolih se Bogu da mogu tebe sanjati.
Ako si mi daleko na javi,
da mi u snovima budeš barem blizu,
kada oči umorne sklopim,
da se u tvom nežnom zagrljaju istopim,
pa da bude novi dan,
nalik na taj divni san.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...