уторак, 28. април 2015.

Ne želim otići od tebe

Ne, ne želim od tebe otići ja,
slična tvojoj moja je sudbina,
život me mazio nije,
duša moja od tvojih veće boli krije.
Ostaću pored tebe, da bolujem svoje boli,
ja sam jedan jedini koji te iskreno voli.
Kada te napuste svi,
pa čak i ruke od sebe digneš ti,
kada niko ne bude pored tebe,
kada ti srce od hladnog vetra nazebe,
u kosti kada ti se uvuče zima,
jedan čovek za tebe još topline ima.
I biću pored tebe, pružiću ti ruke,
jer znam kakve su to muke
kada nikog nema da ti pruži spas,
biću sa tobom, verovaću u nas.
Pobedićemo sve,
ostvariti naše sne.
Dokazaćemo sebi sami
da nismo više u tami.
Izaćićemo na svetlost dana,
ne boj se, nisi više sama,
imaš nekog da ti leđa čuva
od životnih vetrova i jakih bura,
za mene si ostala najbolja cura.
Sreću nisi imala,
nisam je imao ni ja,
zato nas je sudbina i spojila.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...