уторак, 14. април 2015.

Dodiri

Dodirni me pogledom,
dodirni me mislima,
dodirni me svojom dušom,
a ne prstima.

Želim da se dodirujemo
satima,
na javnom mestu,
tu želju imam čestu.

Dodirivanje meni tvoje prija,
dodiri, dodiri,
dodiri tvoje ruke
izazivaju u meni slatke muke.

Kada osetim dodir taj,
ne mogu da opišem osećaj,
kakav se u meni budi,
moram da se sklonim od drugih ljudi,
jer srce moje naprosto poludi.

Želju tu ne može da skrije
što u meni gori,
dok te duša moja
bez dodira voli.

Dodir je jako važan
makar i ovaj pogledom između tebe mene.
Kada ga osetim, krv mi brže protiče kroz vene.
To se zove povezanost mene i tebe.

Zato prestati da doditujem tebe neću,
takvo dodirivanje u mislima meni prija,
danima radost najveću čini meni
dodir tvoj i pogled sneni.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...