четвртак, 23. април 2015.

Kad srce iskrvari

Moje srce tužno je
zbog devojke koju volim,
moje srce krvari
ne znam kako da prebolim.
Mislim da leka nema,
svakim danom meni je sve teže,
a ona sa mnom nije,
iako me za nju mngo lepih stvari veže.
Neću moći da prebolim bol u duši,
i ovu patnju koja me guši.
Srce moje krvariće dugo, dugo,
boleće me sve jače, sve više,
jer ona nije pored mene
da zajedno u tišini sa mnom diše.
Probada me jako
kao nož da mi neko u grudi zabija,
krvariće i dalje
sve dok ne bude kraj mene moja najmilija.
Znam da ona doći neće,
nema za mene nade,
krvariću dugo
dok mi srce Bog ne ukrade.
Kada iskrvarim dozvolite njoj
da mi na grob donese samo cveće.
Ne dozvolite joj da plače,
čemu suze tada,
ja u grob idem,
neka mi se više nikada ne nada.
I kada se gradom prošeta onako lepa,
zanosna i mlada,
neka dobro zna
da je i tada sa neba gledam ja.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...