четвртак, 31. мај 2012.

Moja Kaća


Tako sam srećan
kada sam pored tebe,
želim da vreme stane
zora nikada da ne svane.
Da noć večno traje
da mogu da gledam
ta tvoja oka dva
što svakoj noći
sjaj čudesni daju
i najlepše u crnoj noći blistaju.
Oči su ti nežno plave
kao talasi reke Save,
a trepavice duge crne,
kada ih osetim
moje srce pretrne.
Kosu imaš dugu, crnu,
kao noć bez meseca što je.
Često se desi
da u njoj izgubim prste svoje
kao putnik
kad ga noć tamna stigne,
a on pokušava
naći izgubljeni trag,
kao kad ja slušam tvoje srce
koje kaže da još sam ti drag.
I vrati me na put sreće,
da li na svetu postoji išta lepše
od tog osećaja,
kada tamna noć naša tela spaja,
a grudi naše su pune nežnih uzdisaja!
To je ono što nas veže,
kada si sa mnom
svaka noć je mnogo kraća,
volim te, volim, moja Kaća.



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...