среда, 9. мај 2012.

Ne pitaj

Ne pitaj me s' kojom sam nekad bio,
ne pitaj me koju sam prvu poljubio,
ne pitaj me kako se koja zvala,
i koja mi je prvi poljubac dala.
Ne pitaj me koja mi je srce krala,
i zauvek me svojim vrelim usnama otrovala,
to nikada neću reći tebi,
tu tajnu ću zauvek zadržati u sebi.
Ti me sada samo zagrli snažno
jedino mi je to važno.
Da me ti ljubiš nežno sada,
moje srce se tome samo nada.
Poljubi me nežno,
daj mi svoju meku ruku,
želim s' tobom tiho šaputanje na belom jastuku.
Ne pitaj da li ću sa tobom ostati sutra,
samo me ljubi nežno do samog jutra.
A kada zora svane privij me uz sebe,
i ne daj mi da odem od tebe.
Znaj da te volim dušom svom,
ti si moje sunce koje mi obasjava dom.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...