уторак, 15. мај 2012.

Tvoji koraci

Pamtim još korake tvoje,
kad tiho kroz kuću koračaš
ti, moja ljubavi.
Nečujno dok se primičeš meni,
moj cvete sneni,
da mi nežni poljubac daš
i odvedeš u raj.
Ja bez tebe ne bih mogao
preživeti ni jedan dan znaj.
Ti si za mene zvezdano nebo
tihe tople letnje noći.
Ti si sunčano plavo nebo
vrelog letnjeg dana,
što duši daje svežinu
s tvojih nežnih usana.
I dok moja duša pije,
osećam da lakše mi je.
Dok me ti milo gledaš,
i dodirima se mojim nežno predaš.
Dok duga tvoja kosa
po meni lepršavo pada,
srce moje ubrzano tuče,
danas je lepše nego juče.
Ne mislim kako će biti sutra,
važno je kako je sada.
Ne misli na sutra,
trenutku se ovom predaj,
i samo za njega živi,
ko zna, možda će neko
već sutra za nešto da nas krivi.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...