среда, 30. мај 2012.

Ti si moje sunce


Ne bojim se hladnoće, tame,
noći bez zvezda,
već se bojim samoće,
hvata me jeza.
Ostati bez tebe,
srce mi se ledi,
zato što te voleh
život svoj celi.
Pomisao da ću tebe izgubiti,
i da ćeš otići od mene daleko,
da ništa vredeti neće
što sam do sada stek'o.
Jer, bez tebe ništa vredno nije,
ti si snaga moje volje,
što me pokreće da tragam
za onim što je za mene bolje,
što mi ulepšava dane,
a to si ti.
Uz tebe srce mi uvek veselo kuca,
uz tebe se osećam kao suncokret
ispod žarkog sunca
što ga svojim zrakom greje,
a suncokret svoju glavu okreće
za toplim sunčevim zrakom
što ga mami
kad ostanu sami.
Stidljivo mu osmehom svojim,
svoju zahvalnost vraća za toplinu
koju je dobio,
isto kao kada sam ja tebe ljubio,
i bio ti zahvalan
za svaki nežni dodir tvoj,
jedini živote moj.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...