среда, 30. мај 2012.

Opraštam ti sve


Godine prošle su mnoge,
sedim sam u uglu moje sobe,
razmišljam o tebi,
a kako i ne bi,
kada sam te voleo, život ti svoj dao,
a sada bez tebe ostao.

Ne nije mi žao,
ludo sam ti verovao,
i u priče koje si mi pričala
verovao sam ti ja,
a ti si me lagala.
Sada živim sam
nikog nemam srce da mu dam.

Ti si daleko od mene,
i ne zanimaju te uspomene.
Vratiti se nikada nećeš,
novim putem
u budućnost lepšu krećeš
i novu stranicu života svog okrećeš.

Ali, nikad ne reci nikad,
možda se jednog dana
pokaješ sama,
i priznaš da sam te pazio i mazio,
da ti je lepo bilo
moje toplo krilo.
Zaštićena od svega,
bez potrebe si iskočila iz njega,
i otišla bez traga,
moja draga.

Pamtim ja sve to,
ali ti opraštam,
i ako slučajno se vratiš
imaš gde,
može opet biti kao pre,
ja nikada prestati neću
da volim te!


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...