среда, 9. мај 2012.

Kada si pored mene

Ti si moj mali Anđeo
zbog kojeg nemam sna,
ti si sve što trebam ja.
Sa tobom večno mogu ostati budan,
i znam da mi ni jedna noć,
ni jedan dan nije uzaludan,
niti bezveze potrošen.
Kad sam sa tobom, ja sam spašen,
spašen samoće,
spašen dosade,
spašen opsade
loših misli koje se oko mene viju.
Kada kraj mene tebe nema,
uvek mi se nešto loše desi,
kada sa mnom nisi na istoj adresi,
tada mračni talas mojih misli dođe,
i nikako da prođe.
Otimam se iz sve snage,
ali uzalud je,
kada pored mene nisu tvoje oči,
tvoje usne,
tvoje ruke meni tako drage,
koje znaju mene nežno da zagrle kad je to potrebno.
Kada si pored mene,
stvarno se osećam odlično.
Zato želim stalno da sam uz tebe,
da me štitiš i od samog sebe,
mnogo te volim
ne mogu sam,
ja hoću i želim
samo tebi da pripadam.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...