среда, 30. мај 2012.

Ti si mi u mislima


Noćas umirem ja,
između jave i sna.
Tražim tvoj mio lik,
ispred mene ga uvek vidim
kao Anđeoski spomenik.
Na levoj strani,
gde mi je srce
stojiš ti.
Ti si moja zvezda,
mesec i sunce
što mi dane krasiš.
Ti, za mene najlepša si!
Nikada te zaboravu dati neću,
ti si nežno biće
koje mi donosi sreću.
Ne znam kakvo ime da ti dam,
ali ni ove noći neću biti sam.
U mojim mislima
pored mene bićeš ti,
ni ova crna noć
neće moći da me zaplaši.
Sve vreme bićeš u mojoj blizini,
tamna noć ne može
na mene da baci svoje zle čini.
Ti me štitiš od svakoga zla,
pored tebe svaku sigurnost imam ja.
Iako te samo u snu imam,
mislima na tebe hrabrost u srce moje ulivam,
da budem još jači,
eto šta mi tvoje prisustvo
makar samo u mislima mojim znači.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...