уторак, 15. мај 2012.

Ja u Boga verujem

Moja duša
nekada neće da me sluša,
uputi se tamo
gde može da strada.
Lakoverna je,
svakom veruje,
zato često
i moje srce boluje.
Neka, sve dok boluje,
znam da pravo je.
Kad duša ne oseća ništa,
i kad srce ne boli,
taj čovek onda
ne može nikog da voli.
Hvala Bogu,
ja taj nisam,
srce dajem,
dušom sve primam.
I srećan sam dok volim,
jer siguran sam da tad postojim.
U čistu ljubav sve pretvorim,
jer to mi je dar od Boga,
i ja se pridržavam toga.
Svako srce srdito,
koje meni dođe,
njega srdžba
vrlo brzo prođe.
U razgovoru otkrijem
da dušu veliku ima,
pa smo srećni,
sagovornik i ja.
Zato ljudi, ne gubite nadu,
svako u sebi Božije ima ljubavi,
samo je treba otkriti,
i odmah će srećan biti,
nikad više neće suze liti.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...