понедељак, 14. мај 2012.

Fališ mi

Fališ mi ovog jutra,
da mi nežan pogled daš,
fališ mi ovog jutra,
da mi novu nadu daš
u novo sutra,
i da sa mnom provedeš današnji dan,
fališ mi, fališ, ja sam još uvek sam.
Ne znam zašto, i ne znam kako,
ja sam tebe voleo svim bićem svojim,
dok si bila pokraj mene
nisam imao razlog ničeg da se bojim.
Moj je život pored tebe bio pravi san,
zato sam ti zahvalan,
i biću do samog kraja,
bez obzira što nas sada sve razdvaja.
Otišli smo na dve različite strane,
mislili smo da će lepše sunce da nam grane.
Očito nismo bili u pravu,
sada zbog suza okrećemo glavu
da nas ne vidi niko,
tako neveselih lica.
Naš je život bio nekada bajka,
a sada ne znam šta je
ni na šta ne liči,
ne nalazim se više ni u jednoj priči.
Vreme me je pregazilo,
kuda dalje ići,
ne ponalazim se više ni u jednoj priči.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...