понедељак, 4. јун 2012.

Hvala ti moja mala


Hvala moja mala,
za ružu što si mi poslala,
pažnjom svojom
srce si dodirnula,
u dušu si mi virnula,
i ono što je najbolje
u njoj samoj probudila!

Zato ti ja na obraze tvoje,
poljubac iz daleka stavljam,
i od srca te pozdravljam!
Ružu ću mirisati,
na tebe ću misliti,
brojiti čase do povratka tvog,
susreta tebe i mene,
kada ću veselo potrčati
u zagrljaj tvoj!

Nadam se da će uskoro
do toga doći,
da će naš susret
večno da traje,
da se više nećemo rastajati,
ni na duže, ni na kraće vreme,
jer ja ne mogu više bez tebe.

Moram srce da ti dam,
neizdrživo je biti više sam!

Zato, moje zlato,
požuri sada k meni,
ja te čekam moj cvete rumeni.
Čekam te ispruženih ruku,
da spojimo naša srca
što ubrzano tuku,
da delimo lepe snove
na belom jastuku.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...