четвртак, 28. јун 2012.

Ja te često sanjam


Sanjam te dok spavam,
sanjam te i dok sam budan,
i kad' sam od tebe daleko, ja te sanjam,
a ne znam da li pored tebe ima neko?
Da li ti mene nekada sanjaš,
ili si me izbrisala iz sećanja svoga,
meni nije važno,
ja te i sada volim kao Boga,
ja te i dalje volim jako, snažno!
Voleo bih kada bih mogao
još jednom da te sretnem,
da ti kažem da sam tobom bio zanesen!
Da si moj celi život bila ti,
i da želim da mi se vratiš moja mila ljubavi,
da mi san postane java
želim da sa mnom uvek budeš,
jer bez tebe u srcu mom je samo trulež!
Želim biti uvek uz tebe,
ne znam da li je to ljubav prava,
samo znam da noću
moja duša lepše spava
kada je pored mene tvoja kosa plava!
Da li ćeš mi doći ove noći
da mi snove pretvoriš u javu,
i dozvoliš da mrsim tvoju kosu plavu?


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...