четвртак, 10. март 2016.

Oko tvoje plave boje

Oko mene zelenilo, mirišu opojne trave,
a meni danas fale tvoje oči plave.
Fali mi taj pogled ispod oka,
što me bojom plavom mazi,
tražim te skrivenu u ovoj zelenoj oazi.
Utopila si se u bojama trave zelene,
tražiću te, pronaćiću te, zbog tvoje zenice plave.
Signal vedrine tvoja zenica meni šalje,
tražim te ja i dalje.
Bistro oko, čuperak plavi,
kad' se nađoh u blizini tvojoj
zavrvtelo mi se u glavi.
Neka, neka, nek’ se vrti,
samo želim da budes pored mene do moje smrti.
Polovina života mog prošla je za čas,
u pogledu vidim tvom mesto pod suncem,
pravo je ono za nas.
Trave mirišu, grane se njišu, vetar piri,
ispod obrve tvoje oko viri,
posmatra me, i začas me smiri.
Volim da zaspim u tvom krlu,
dok ne sklopim oči,
da te posmatram tako milu.
Milo lice, mile oči,
ti ćeš meni da zaspim pomoći.
Nesanica ako se javi,
pokaži mi čuperak tvoj plavi,
odmah će san da me hvata,
spavaću dva-tri sata.
Zaslužne biće tvoje oči plave,
i čuperak taj uspavaće mene znaj,
a kada otvorim oči, ti bićeš tu,
i ja ću ti ispričati kako sam te video u snu.




Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...