четвртак, 10. март 2016.

Ko si ti?

Pitam se ko si,
dok mi vetar tebi misli nosi.
Do odgora doći ne mogu,
pitam se i od pitanja zaspati pred zoru tek mogu.
A to pitanje i kroz snove me proganja,
od njega loše se sanja.
Ne znam da li ću odgovor dočekati,
ili ćeš tajna do kraja ostati,
da se pitam ko si ti,
i šta me sa tobom spaja,
da li će to pitanje stalno da me proganja?
Na pitanje to odgovor znaš ti,
da li ćeš meni reći,
da li ću odgovor od tebe čuti,
ili ću uskraćen biti za malu tvoju tajnu,
da ne saznam tvoj život celi,
da se i dalje pitam moj Anđele beli.
Ko si ti, i zašto su misli moje pune tebe,
i zašto imam osećaj kao da si tu blizu pored mene?
Mojim pitanjima nema kraja,
pojavi se i reci,
šta je to što nas sve ove godine spaja.
Odgovor sigurno da znaš,
ko si ti i kome pripadaš,
i zato reci mi.
Ti si to što sam i ja,
zato si mi stalno u mislima.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...